LİG TV İZLE

KANAL 1 Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketKANAL 2 Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

12 Mayıs 2009 Salı

Justin Tv izle

Justin Tv izlemek için Ne yapmalıyım ? cevabı basit öncelikle Dns Ayarı yapmak zorundasınız.Nedir bu Dns ayarı ?, neden Dns ayarı gerekiyor? Buna benzer bir sürü soru sormak mümkün çogu kişi Justin Tv izlemek için dns ayarı gerektigini biliyor nedeni basit Türkiyede yaşıyoruz bu yüzden her gün bir siteye yasak geliyor Justin Tv de bunlardan biri Türkiye üzerinden girişlerde justin tv yasak oldugu için maç izleme de sorun yaşarsınız. Bunun için öncelikle Dns ayarını yapmanız gerekir daha önce Dns ayarı nasıl yapılır bahsetmiştim Görmek için BuRaYa Tıklayın . Birkaç kişinin sesini duyar gibi oluyorum ben Dns Ayarı yaptım ama yinede Canlı maç izleyemiyorum diyenler sayıları az olsada yinede bu sorundan da bahsetmek istiyorum.Çünkü bu yönde bana soru soranlar oldu baya ve çözüme ulaştılar. Bunun içinde bir yazı yazmıştım Flash player yüklü değilse sisteminizde mutlaka yüklemek sorundasınız.Çünkü Justin Tv yayınları veya freedocast yayınları izlemek için Flash player gerekiyor. Bu konuya Da Justin Tv izleme Sorunu Adı altında değinmiştim bu yazıma da BuRDaN ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SohbeT